Mam na imie Mariana.Mam 28 lat.Pochodzę z Ukrainy.Wychowuje córeczkę.Aktualnie szukam pracy.

Powered By Blogger

10 lutego 2014

Lakierki od CreativeMagazin marki Seche

Moja kolejna nagroda ,z której się bardzo cieszę!!!!Powiem,że totalnie się nie spodziewałam,że uda mi się je wygrać.A jednak się udało:)
Trzeba było odpowiedzieć na pytanie w konkretnej godzinie i wysłać je na e-maila:)
O konkursie oczywiśćie dowiedziałąm się na FB CreativeMagazin link
Bardzo często tam zaglądam i Wam radzę :)

No wiec pokażę Wam tę cudeńka:)

Mało używam lakierów,mało maluje,ale możę warto zacząć.


Ten biały jest szybko schnący i utwardzająćy lakier ochronny,nakłada się na mokry lakier!!!!











Cena tych lakierków również nie jest mała,wiec muszą być dobre:)
Czy ktoś je ma i się możę wypowiedzieć na ich temat??

Pozdrawiam serdecznie:)

5 komentarzy:

  1. Super kolor lakieru! A fiolet na blogu piękny, tez myslalam żeby u siebie ustawić kolorek :) Dziekuje za Super komplementy:*** Daje jakos rade hehe :D :**

    OdpowiedzUsuń
  2. fajniutkie ;) nie miałam jeszcze

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje ze tu jesteś
Miło mi ,ze zaglądasz do mnie,i zostawisz po sobie mały komentarz