Mam na imie Mariana.Mam 28 lat.Pochodzę z Ukrainy.Wychowuje córeczkę.Aktualnie szukam pracy.

Powered By Blogger

5 kwietnia 2014

Antycellulitowy żel do ciała Berghof


Witajcie kochani:)
Jak już zaczęłam pracę,ciężko jest wykombinować chwilę czasu dla siebie,ale będę się starać,by blog nadal funkcjonował,i coś się na nim jednak działo.
Nie dawno otrzymałam od Natko Antycellulitowy żel do ciała w ramach małej współpracy.I jestem bardzo wdzięczna,bo mam problemy z cellulitem,wiec taki żel był dla mnie idealnym rozwiązaniem.A czy się sprawdził,to już za chwilkę:)

Antycellulitowy żel do ciała
Berghor

Opakowanie:

Duży plastikowy słoiczek o pojemności 250 ml.




Konsystencja/Kolor/Zapach

Żelowo-gęsta konsystencja,bardzo fajna.Koloru delikatnie żółty.Zapach trawy cytrynowej,bardzo przyjemny dla nosa.



Działanie:
Antycellulitowy żel do ciała poprzez zastosowanie kompleksu substancji wspomagających walkę z cellulitem,skutecznie poprawia strukturę skóry,wygładza ją i odświeża.Specjalne opracowana substancja rozgrzewająca wnika w głębokie warstwy skóry i poprawia ukrwienie.L-karnityna zawarta w żelu przyśpiesza proces spalania tłuszczu,kofeina poprawia microcyrkulację i ukrwienie.Olejek z trawy cytrynowej działa odświeżająco,a rozmaryn pobudza i ujędrnia skórę.Żel zawiera również  pantenol,który wykazuje działanie mocno nawilżające i łagodzące.Skóra pozostaje jędrna i sprężysta.

Składniki:




Moja opinia:

Borykam się od dawna z cellulitem,ale cięszko jest się go pozbyć.Uzywałam przeróżnych kosmetyków,ale to na marne.Nie mam go dużo,a ni mi nie przeszkadza ,ale wiadomo,jak można to trzeba próbować przeróżnych preparatów na to.Wiec ostatnio miałam przyjemność by wypróbować ten żel.Powiem,że jestem z niego zadowolona,ale po pierwszym użyciu tego żelu byłam w szoku,jak bardzo on rozgrzewa.Być może wsmarowałam go za dużo,a efekt był taki,jak bym stałą w ogniu.Tak grzało,że myślałam ,że nie wytrzymam.Ale trwało to jakieś 30 min.Dość ostro,ale przyjemnie.Lubię takie eksperymenty.Nakładam jak narazie tylko na uda,nigdzie więcej.Po kilku zastosowaniach moja skóra jest gładka,jędrna.Nie jest to tak,że już nie mam cellulitu,nie,po prostu jest on wygładzony,i widać,że coś się dzieje na dobre.Na pewno gdy z użyje cały słoiczek,efekt będzie idealny.Polecam i jestem zdecydowanie na Tak.
Jeżeli macie ochotę go wypróbować,znajdziecie go  tutaj w bardzo atrakcyjnej cenie.
Kochani pamiętajcie,by dobrze umyć rączki,nie dotykać np.nosa bo piecze po prostu.

Strona internetowa:http://sklep.natko.pl/


Produkt otrzymałam dzięki współpracy z:
Miał ktoś?i jak podobało się ?Jak efekty?

Pozdrawiam serdecznie:)
  
Mariana :)

8 komentarzy:

  1. Przeczytałam uważnie ale na szczęście cellulit mi jeszcze nie groźny :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. to masz szczęście,tak trzymaj

    OdpowiedzUsuń
  3. super wpis !
    fajnie piszesz

    zapraszam - http://nikoladrozdzi.blogspot.co.uk/ ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jakoś nigdy preparaty antycellulitowe nie przynosiły efektów

    OdpowiedzUsuń
  5. lubie rozgrzewajacy efekt w kosmetykach,ale co do dzialania na cellulit powatpiewam

    OdpowiedzUsuń
  6. efekt rozgrzewająćy jest niesamowity,trzeba próbować,samo nie zniknie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje ze tu jesteś
Miło mi ,ze zaglądasz do mnie,i zostawisz po sobie mały komentarz