Mam na imie Mariana.Mam 28 lat.Pochodzę z Ukrainy.Wychowuje córeczkę.Aktualnie szukam pracy.

Powered By Blogger

28 marca 2014

Maska-serum&Szafirowy peeling do rąk Dax Cosmetics Perfecta

Witajcie Piątkowo :)
Piękna pogoda, chcę się żyć :)
Dziś krótki post,co do pielęgnacji naszych rąk .Wszyscy wiemy,że trzeba o nie bardzo dbać,są naszą wizytówką na co dzień.
Kremuję te moje ręce,kremuje i tak bardzo suche czasem aż spuchnięte.

Czas od czasu dla naszych rączek warto zafundować domowe spa,nie zawsze jest czas i ochota by robić domowe maseczki czy peelingi,wiec ja lubię też te kupne.

Prezentuję wam fajne połączenie,jest to Maska-serum oraz Szafirowy peeling do rąk w saszetce.

Dax Cosmetics

Opakowanie :

Jest to saszetka typu dziel na dwa.W górnej części jest maska-serum do rąk(uważam ,że powinno być na odwrót) ,w dolnej części szafirowy peeling do rąk.Pojemność jednej saszetki to 6ml.





Szafirowy peeling :

Wygładzający peeling na bazie sproszkowanego szafiru,ciekłej parafiny,masła ze skórki pomarańczowej,gliceryny i alantoiny.Złuszcza zrogowaciałe komórki naskórka,działa łagodząco i nawilżająco,Tworzy na powieszchni skóry warstwę natłuszczającą.


Sposób użycia:

Masować mokre dłonie peelingiem przez około 3 min,wykonując ruchy okrężne.Następnie spłukać wodą i osuszyć.

Moja opinia:

Peeling ma lekką,białą konsystencję z bardzo  malutkimi drobinkami,na początku wcale ich nie widać,ale jak zaczęłam masować dłonie odrazu  je wyczułam.Idealnie złuszcza martwy naskórek,po zmyciu peelingu moje dłonie były gładziutkie,miękkie i przyjemne w dotyku.Zapach po prostu zniewalający,jak by guma balonowa,mniam :)

Maska-serum :

Regenerująca maska-serum do wysuszonej i spierzchniętej skóry dłoni.Zawiera ciekłą parafinę działającą ochronnie,nawilżający olejek jojoba,a także regenerujący wyciąg z arniki górskiej oraz glicerynę i łagodzącą alantoinę.


Sposób użycia:

Po wykonaniu peelingu nałożyć na dłonie grubą warstwę ,pozostawić na około 15 min.Nadmiar wmasować.

Moja opinia:

Po peelingu przyszedł czas na maskę-serum.Konsystencja lekka ,białego koloru.Zapach ponownie pobudził moje zmysły.Użyłam całej saszetki nakładając maskę-serum na moje dłonie.Czułam taką lekkość,jak by moje dłonie narodziły się na nowo.Czekając te 15 min,zobaczyłam jak maska się pięknie wchłania w skórę,normalnie się wtapia.Po 15 min już nie było czego wmasowywać,ale delikatnymi ruchami zrobiłam masaż dłoni.Efekt był niesamowity.Dłonie były miękkie,delikatne,mniej spuchnięte,i bardzo gładkie.Taki zabieg warto robić bynajmniej raz w tygodniu.Jestem mega zadowolona,i polecam każdemu,kto lubi takie domowe zabiegi manicure.Na pewno by otrzymać lepszy efekt trzeba korzystać z takich zabiegów regularnie.Mam jeszcze taki sam zabieg z tej serii ale do nóg,i już się nie mogę doczekać by go wypróbować:)

Dostępność:

Lidl,Biedronka,Rossmann

Cena:

3 zł

Korzystacie z takich domowych zabiegów?Pewnie,że tak,jestem tego pewna.A kto nie korzysta,niech zacznie,bo warto:)

Pozdrawiam Was serdecznie:)
I zapraszam do komentowania:)
Mariana :)



15 komentarzy:

  1. Za taką cenę warto robić sobie takie spa w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poznałam ten produkt i zapach ma rewelacyjny, działanie również spodobało mi się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach naprawdę piekny :)widzę,że nie ja jedna jestem z tego zabiegu zadowolona :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Ja osobiście uwielbiam wszystko co Perfekty :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam peeling do rąk ale z eveline, całkiem fajny był. może wypróbuję tej saszetki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze, ale ciekawy więc warto wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam maseczki, mam tego typu maseczek multum ;p
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak i ja :)peelingi i maseczki super sprawa:)
      dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
  7. Pytałaś o obserwację - bardzo chętnie :) ja już obserwuje :) daj znać jak i Ty zaobserwujesz.. :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chyba nigdy nie używałam peelingu do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możę nie miałaś potrzeby :)ale czasem warto :)
      dziękuję za odwiedziny u mnie,miło mi bardzo :)
      pozdrawiam

      Usuń

Dziekuje ze tu jesteś
Miło mi ,ze zaglądasz do mnie,i zostawisz po sobie mały komentarz