Mam na imie Mariana.Mam 28 lat.Pochodzę z Ukrainy.Wychowuje córeczkę.Aktualnie szukam pracy.

Powered By Blogger

26 listopada 2013

BIG VOLUME LASH

Witajcie !!!!
Dziś chciała bym napisać rezenzję o jednym z moich ulubionych kosmetyków
Jest to profesionalna Mascara BIG VOLUME LASH Professional 100 % Black LASHES marki Eveline Cosmetics
Pogrubiający tusz do rzęs

 Uzywam ją już od ponad pół roku!!!
Byłam bardzo ciekawa efektu tej mascary,a dlaczego,bo ma bardzo nie typową szczoteczkę
Big Volume Lash 

Moja opinia

Mam wrazliwe oczy,i nie każda mascara mi odpowiada.Big Volume Lash podpasowała mi idealnie,oczy nie łzawią,a moje rzęsy są wydłużone,pogrubionę i pięknie wyglądają.Szczoteczka jest inteligentka mozna tak powiedzieć,nie pominie żadnej rzęsy,nawed tych w kącikach.Jestem z niej bardzo zadowolona.
Polecam w 100%
Dostepność.Drogerie
Cena.około 20 zł

Zrobiłam zdjecie,by pokazać efekt po użyciu Big Volume Lash



Mieliście ją,jak wrażenia,piszcie,jestem ciekawa Waszych opinii
Czy po moim poście,chcecie ją mieć
Pozdrawiam


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje ze tu jesteś
Miło mi ,ze zaglądasz do mnie,i zostawisz po sobie mały komentarz