Mam na imie Mariana.Mam 28 lat.Pochodzę z Ukrainy.Wychowuje córeczkę.Aktualnie szukam pracy.

Powered By Blogger

19 listopada 2013

Chwila przyjemnośći z Garnier Ultra Doux

Witam moi drodzy :)

Ostatnio zakupiłam bardzo fajną odżywkę od Garniera Ultra Doux
Odżywka ochronna
Olejek arganowy i żurawina
Wiemy jak ważne by dbać o nasze włosy ,szczególnie w sezonie jesienno-zimowym.
Odżywka przeznaczona jest do włosów farbowanych lub z pasemkami

Rezultat:Twoje włosy stają się wyjątkowo łatwe w rozczesywaniu.
Są idealne odżywione,bez obciążania.
Twój kolor jest podkreślony,błyszczący i lśniący
Cena:7zł
Biała konsyntęcja 
Moja opinia:

 Sprawdził się w 100%.Po użyciu tylko samego szamponu włosy są poplątane,i twarde.
Już po nałorzeniu odżywki odrazu stają się miękie w dotyku,i cudownie pachnią,ale to bardzo cudownie:)
Mogę polecić każdemu kto ma z tym problem,i farbuje włosy

Mieliście przyjemność by ją wypróbować?
Jak tak,to jakie są Wasze opinie?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje ze tu jesteś
Miło mi ,ze zaglądasz do mnie,i zostawisz po sobie mały komentarz