Mam na imie Mariana.Mam 28 lat.Pochodzę z Ukrainy.Wychowuje córeczkę.Aktualnie szukam pracy.

Powered By Blogger

11 grudnia 2013

Mus do ciała dotleniający Dax Cosmetics Perfecta SPA

Witam wszystkich !!!!

Dziś chcę Wam za prezentować kolejny produkt kosmetyczny,który używam pierwszy raz.Jest ze mną już około miesiąca.Uwielbiam po kąpieli wysmarować moje ciało balsamem,kremem lub właśnie takim o to musem do ciała.Jest to mus do ciała dotleniający, marki Dax Cosmetics Perfecta SPA.

Opakowanie

Opakowanie jest dość duże XL.Plastikowy słoik o pojemności 250 ml




Opis producenta

Puszyście lekki mus do ciała o wyjątkowych właściwościach pielęgnacyjnych i dotleniających.
 Wyciąg z zielonej herbaty, bogate źródło witaminy B, polifenoli oraz soli mineralnych wraz z olejkiem jaśminowym regenerują,
 koją podrażnienia, działają antyrodnikowo i spowalniają starzenie się skóry.
 Koenzym Q10 i witamina C znakomicie dotleniają, działają antyoksydacyjnie i odmładzające.
 Biotyna zwiększa poziom nawilżenia skóry, a odświeżający zapach zielonej herbaty orzeźwia, pobudza i dodaje energii na cały dzień.

Konsystencja i zapach

Mus ma bardzo lekko konsystencję w kolorze miętowym,zapach delikatny i przyjemny




Sposób użycia

Delikatnie wmasować w skórę.Najlepsze efekty uzyskuję się  po uprzednim złuszczeniu naskórka peelingiem solnym Perfecta SPA

Moja opinia

Jak zobaczyłam go na pólce w Lidlu,pomyślałam,muszę go mieć.Opakowanie zachęcało do zakupu bardzo.Odrazu wyobraziłam sobie ten mus na moim ciele,no i ten zapach zielonej herbaty ,którą bardzo lubię.Po otwarciu słoiczka nie zrobiłam wielkiego WOW,tylko zapytałam sama siebie GDZIE JEST TEN MUS ????Fakt jest lekki ,ale to tylko balsam,nie mus.Ale nie będę narzekać ,bo nie jest tak zły,skóra po nim jest miękka,delikatna,i pachnie bardzo ładnie.Dobrze się wchłania w skórę,ale nie tak dobrze jak inne balsamy do ciała,miałam dużo leprze.No i nie jest to wielka rewelacja ,bo tak naprawdę nie wiem czy do niego wrócę.Być może trzeba dużo więcej czasu by się  do niego przekonać.

Jestem ciekawa Waszych opinii
Czy mieliście okazje by go wypróbować ?


2 komentarze:

  1. Nie miałam tego produktu, więc trudno jest mi się odnieść do Twojej opinii, która raczej nie zachęca do zakupu, ale nie byłabym sobą gdybym nie chciała przekonać się o jego właściwościach na swojej skórze;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Napewno warto wypróbować,być może dla Ciebie podpasuje bardziej jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje ze tu jesteś
Miło mi ,ze zaglądasz do mnie,i zostawisz po sobie mały komentarz