Mam na imie Mariana.Mam 28 lat.Pochodzę z Ukrainy.Wychowuje córeczkę.Aktualnie szukam pracy.

Powered By Blogger

5 grudnia 2013

Róż BOURJOIS PARIS

Witajcie Kochani!!!!
Dziś chciała bym Wam przedstawić mój ulubiony róż,któremu będę wierna na zawsze
Jest to róż znanej marki Bourjos Paris
Takie małe okragłe pudeleczko zachwyciło mnie i moje policzki

Uważam, że są to jedne z najlepszych produktów na rynku – niezniszczalne, szalenie wydajne, w pięknych kolorach i wspaniale pachnące.


Bourjois Rose de Jaspe nr 95




Co obiecuje producent


Wypiekana tekstura różu podczas aplikacji zamienia się w lekki puder, łatwy w nałożeniu i idealnie wtapiający się w skórę.

 Jedno pociągnięcie pędzelka uwalnia zniewalający aromat różany. Szeroka paleta kolorów pozwoli Ci znaleźć odpowiedni odcień na dzień, na wieczór, na lato czy na zimę. Wbudowane lusterko i pędzelek ułatwiają małe poprawki

Sposób użycia

Aby osiągnąć naturalny efekt, uśmiechnij się i nałóż róż kolistymi ruchami na kości policzkowe.
 Następnie rozprowadź go w stronę skroni. Jeżeli nałożyłaś go za dużo, nie martw się, wystarczy, że opruszysz go pudrem!

Moja opinia

Ciekawy rozświetlający kolor.Jest bogaty w satynowo-brokatową poświtę.Kolor jest bardzo ładny ,nadaje skórzę świeżości.Uwielbiam również jego zapach,jest cudowny.Jest bardzo wydajny,mogę to powiedzieć z ręką na sercu,mam juz go z pół roku,i nadal jest go bardzo dużo.Mam nadzieje,ze go zużyje do końca daty ważnośći,hihi.Niestety podkreśla naczynka,wiec osoby mające z tym problem powinni z niego zrezygnować.Ach ja go uwielbiam

Podsumując

Jak dla mnie jest idealny,kolor pasuje,wydajny,pięknie pachnie,czego wiecej chcieć od różu.Napewno kupię go ponownie.

Cena około 25 zł

Ocena 6/6

Dostepność Rossmann

Kto miał te małe cudeńko

Jak się sprawdził u Was kochani


5 komentarzy:

  1. Marysiu jestem już u Ciebie<3
    Różu tej firmy nie miałam, bo chciałabym zużyć w końcu te 4, które mam:) Choć nie ukrywam,że marzy mi się to cudo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię serdecznie w moim świecie Kochana

      Róż jest super,jak już zużyjesz swoje,polecam

      Aaaa i mam nowe imie Marysia

      Pozdrawiam i zapraszam

      Usuń
  2. słyszałam naprawdę wiele dobrych opinii o tym różu jednak ja takich kosmetyków jeszcze nie używam :).

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jak już będziesz,to serdecznie polecam :)

      Usuń

Dziekuje ze tu jesteś
Miło mi ,ze zaglądasz do mnie,i zostawisz po sobie mały komentarz