Mam na imie Mariana.Mam 28 lat.Pochodzę z Ukrainy.Wychowuje córeczkę.Aktualnie szukam pracy.

Powered By Blogger

22 stycznia 2014

Clarena Acne Control Cover- Korektor dla cery trądzikowej !!!!

Dziś ,tak jak obiecałam,napiszę krótką opinię na temat drugiego kosmetyku który otrzymałam od 

Jest to Corektor dla cery trądzikowej marki Clarena !!!



Opakowanie:

Również jak i poprzedni krem o którym pisałam tutaj Korektor był zapakowany w pięknym opakowaniu.
W środku była specjalna kieszonka ,jak ja to sobie nazwałam,dla tej malutkiej buteleczki,wiec jestem pewna,że nigdy nic mu się nie stanie w podróży.
Buteleczka bardzo elegancka,z bardzo praktycznym dozownikiem,srebrna zakrętka.


Pojemność:

5 ml


Opis producenta:

Korektor skutecznie maskujący niedoskonałości,zaczerwienienia i przebarwienia skóry.Zawiera kwas salicylowy i olejek z drzewa herbacianego,które działają antybakteryjne,skutecznie łagodzą stany zapalne i mniejszają ilość zanieczyszczeń.Doskonale dopasowuje się do każdej karnacji i posiada praktyczny dozownik umożliwiający higieniczną aplikację.Nadaje skórze jednolity koloryt i matowy wygląd.

Zapach/Konsystęcja/Kolor


Zapach cieszko mi określić,jest taki bardzo leczniczy,i kojarzy mi się ze szpitalem,ale nie jest mdły,i wcale nie śmierdzi.Konsystęcja lekka.Kolor:




Składniki:

 AQUA, MINERAL OIL, TITANIUM DIOXIDE, CYCLOPENTASILOXANE, ETHYLHEXYL COCOATE, PROPYLENE GLYCOL, STEARETH-21, STEARETH-2, TALC, CETEARYL ALCOHOL, CERA ALBA, CI 77492, CETEARETH-20, DIMETHICONE CROSSPOLYMER, SALICYLIC ACID, MELALEUCA ALTERNIFOLIA LEAF OIL, PANTHENOL, TOCOPHERYL ACETATE, ALLANTOIN, DISODIUM EDTA, ALUMINA, GLYCERIN, CI 77491, CI 77499, PHENOXYETHANOL, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN, LIMONENE.

Sposób użycia:

Cienką warstwą preparatu pokryć defekty skóry w razie potrzeby aplikację powtórzyć.

Cena :

32zł

Moja opinia:

Korektor dla cery trądzikowej również podbił moje serce:)Powiem szczerze,ze żadko korzystam z korektora,dlatego,że jakoś zawsze wydawało się ,ze nic on nie pomaga,że wszystko co muszę ukryć zrobi to podkład lub fluid.Myliłam się.Moja cera wymaga czas od czasu skuteczniejszych sposobów,by ukryć co nie co.Są to wypryski,zaczerwienienia,blizny lub co gorsze przebarwienie.Po użyciu Korektora,widzę naprawdę,że warto go uzywać.Po zastosowaniu w miejscach zaczerwienionych niema śladu.Nie ma smug.Moja cera wygląda gładko i matowo.Nie prześwietla się,moje niedoskonałości zamaskowane na dobre.Korektor nie tylko maskuje ,ale także łagodzi stany zapalne.Jestem z niego zadowolona.Bardzo mi się podoba też dozownik,który jest bardzo praktyczny.Wyciskam parę kropelek które się nie marnują.To tyle :)

Miał ktoś z nim przyjemność współpracować?



2 komentarze:

  1. Clarena bardzo dba o to by produkt pięknie się prezentował, a i działanie godne polecenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak opakowania mają bardzo eleganckie:)
      i działanie jest niesamowite:)
      Polecam :)

      Usuń

Dziekuje ze tu jesteś
Miło mi ,ze zaglądasz do mnie,i zostawisz po sobie mały komentarz