Mam na imie Mariana.Mam 28 lat.Pochodzę z Ukrainy.Wychowuje córeczkę.Aktualnie szukam pracy.

Powered By Blogger

9 stycznia 2014

Nivea nawilżający Balsam do ciała pod prysznic



Witam wszystkich po długiej przerwie !!!!
Nie miałam za wiele czasu by tu zaglądać:(
Dziecko w domu,to wiadomo,cięszko jest usiąść i spokojnie coś zrobić.
Mam nadzieje,ze to nadrobię:)

Dziś chciała bym się podzielić z Wami moją opinią na temat no może nie jest to już Nowość,ale dość nowy produkt,który miałam okazję prze testować
Jest to Balsam nawilżający do ciała pod prysznic,marki dobrze znanej Nivea

Opakowanie:

Balsam jest w dużej ,białej butelce.Bardzo wygodne opakowanie,fakt,ze butelka akurat ta,jest dość duża,ale przez to,ze ma zamknięcie na zatrzask,to niema problemu z wydobyciem balsamu.

Pojemność:

400 ml

Opis producenta:

Pięrwszy Balsam do Ciała pod Przysznic Nivea.Nowy sposób na szybkie i przyjemne nawilżenie skóry.Rezutat:Uczucie miękkiej,jedwabistej skóry od razu po wyjściu spod przysznica.Bez koniecznośći czekania na wchłonięcie się balsamu.Do skóry Normalnej i Suchej

Skład:

Zapach/Konsystęcja/Kolor

Balsam ma cudowny zapach morskich mineralów,delikatny a zarazem mocny.Gęsta konsystęcja białego koloru

 Cena:

Około:20 zł

Moja opinia:

Balsam Nivea Nawilżający pod przysznic,Użyj po umyciu się.Następnie spłucz.Jestem z niego bardzo zadowolona.Może dla tych którzy nie wiedzą do konca jak i z czym sie go je,to wytłumaczę.Bo tak naprawdę przy pięrwszym użyciu,niby wiedziałąm o co chodzi,ale jak weszłąm pod przysznić,to musiałam jeszcze raz zobaczyć opis:)Czyli jest to balsam do użycia już po myciu się.Ja osobiście najpierw dokładnie myje ciało,potem wyciskam balsam na dłoń i wsmarowuje w ciało,jak normalny balsam.Potem spłukuje ponownie wodą.I gotowe.Po wyjściu z pod prysznica,odrazu można się powycierać,i się ubrać.Ja osobiście nie lubie wycierać się ręcznikiem.Czekam chwilę i się ubieram.Jest to rewelacyjny balsam dla tych którzy nie lubią czekać aż balsam się wchłonie,ponieważ ten,wchłania się bez problemu.Skóra jest bardzo przyjemna w dotyku,nawilżona i bardzo gładka.Dość długo czuć zapach balsamu na ciele,to tak jak by on chodził za nami,i jest to bardzo miłe uczucie.Wiec warto go wypróbować na własnej skórzę.Powiem jeszcze,ze nie zawsze go używam,lubię też zwykłe balsamy do ciała,lubie wyjść z pod prysznicu i się wysmarować balsamem,to również jest wielka frajda i przyjemność dla mnie:)

Czy któraś z Was miała przyjemność go wypróbować?
Jaka jest Wasza opinia co do tego Balsamu?
Jesteście zadowoleni?Macie ochotę by go wypróbować?Czy wolicie zwykły balsam?


Za



1 komentarz:

  1. osobiście go nie miałam, ale muszę przyznać,że zwróciłam na niego uwagę w sklepie:) być może spróbuję, ale chyba mniej roboty jest ze zwykłym balsamem;)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje ze tu jesteś
Miło mi ,ze zaglądasz do mnie,i zostawisz po sobie mały komentarz