Mam na imie Mariana.Mam 28 lat.Pochodzę z Ukrainy.Wychowuje córeczkę.Aktualnie szukam pracy.

Powered By Blogger

17 marca 2014

Baza wygładzająca Cashmere secret

Witajcie kochani:)
Dziś napiszę Wam o bardzo dobrej bazie pod makijaż.Jest to moja pierwsza baza,wcześniej jakoś nie zwracałam uwagi na takie kosmetyki,a powiem szczerze,że żałuje.To jest kosmetyk który powinien się znaleźć w kosmetyczce każdej z nas.
Otrzymałam Bazę do prze testowania od Cashmere i bardzo im za to dziękuję:)

Opakowanie:

Kaszmirowa baza do każdego rodzaju cery,bez ograniczenia wieku

Opakowanie bardzo precyzyjnie wykonane,bardzo praktyczne,z dozownikiem,który ułatwia nam wydobycie bazy w takiej ilości która jest nam potrzebna.Przezroczyste,dzięki temu możemy kontrolować zawartość i stan użycia.O pojemności 30 ml




Co obiecuje producent:

Mikrosiateczka przestrzennych silikonów 3D perfekcyjnie kryje niedoskonałości cery i delikatnie wyrównuje zmarszczki.Gwarantuje efekt matowania,nawet po wcześniejszym zastosowaniu bogatego kremu.Dzięki niej skóra staje się kaszmirowo gładka i idealnie miękka w dotyku.Baza wiąże cząsteczki makijażu,dzięki czemu wydłuża jego trwałość i sprawia,że skóra łatwiej oddycha.Makijaż rozprowadza się równomiernie i nie zbija się.
Baza przedłużająca trwałość makijażu to preparat często stosowany i rekomendowany przez wizażystów.

Kaszmirowa baza to gwarancja perfekcyjnego wyglądu zarówno z makijażem,jak i bez.

Sposób użycia:

Bazę stosować po oczyszczeniu skóry i nałożeniu kremu pielęgnacyjnego.Bazy można używać zarówno pod makijaż jak i bez niego.W obydwu przypadkach Cashmere Secret gwarantuje ten sam efekt:cera jest kaszmirowo gładka,miękka i matowa.






Moja opinia:

Baza jest moim zbawieniem,że tak powiem.Piękna buteleczka już sprawia,że czujemy się piękniejsi.Baza jest bardzo wydajna,przy jednorazowym użyciu,stosuje nie wielką ilość.Cudnie pachnie,bardzo orzeżwiająco.Pięknie się rozprowadza na twarzy,pozostawia piękne uczucie.Skóra jest bardzo gładka,matowa,miękka,normalnie jestem w szoku!!!Bardzo szybko się wchłania .Mój makijaż jest trwały i na długo pozostaje w idealnym stanie.Przy zmywaniu nie ma żadnego problemu.Polecam dziewczyny.Jestem mega zadowolona.

Cena:

około 36 zł


Czy używacie baz pod makijaż,czy jesteście zadowolone,czy dla Was to nie potrzebny wydatek?

Pozdrawiam :)
Mariana 

11 komentarzy:

  1. Tej bazy nie miałam ale poznałam krem Cashmere ,Express Illuminator /też w takim ładnym opakowaniu/ i fajnie się sprawował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super:)a opakowania mają bardzo ładne :)zachęcam do wypróbowania tej bazy :)

      Usuń
  2. ja mam rozświetlającą dax, też fajnie wygadza ale używam jej od święta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a rozświetlająca to taka w kolorzę?jakby podkład,tak?

      Usuń
  3. Lubie bazy ! chociaż słyszałam, że są bardzo nie zdrowe :( ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaciekawiłaś mnie tym ,że nie zdrowe,muszę o tym poczytać

      Usuń
  4. Ja nie miałam okazji by testować bazę bo zwykle jej nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  5. W pierwszej chwili pomyślałam że to perfumy :) buteleczka na prawdę rewelacyjna .

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używam bazy, ale może wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje ze tu jesteś
Miło mi ,ze zaglądasz do mnie,i zostawisz po sobie mały komentarz