Mam na imie Mariana.Mam 28 lat.Pochodzę z Ukrainy.Wychowuje córeczkę.Aktualnie szukam pracy.

Powered By Blogger

27 marca 2014

Garnier BB Krem

Witajcie po przerwie:)
Pogoda jest nie wiadomo jaka,ale zawsze jest coś do roboty,troszkę się opuściłam,a ,że nie długo wracam do pracy,może mnie tu zabraknąć,mam nadzieje,że nie w ogóle:)
Dziś Wam napiszę moją opinię o kremie BB Garniera.Jest to już nie pierwsze moje opakowanie,wiec było by nie ładnie by nic o nim nie na skrobać :)

Garnier Skin Naturals BB krem

Skóra normalna



Upiększający krem BB 5W1
Wyrównuje koloryt
Ukrywa niedoskonałości
Rozświetla
Nawilża przez 24 h
Ochrona UV-SPF 15

Cera śniada
Witamina C +Pigmenty mineralne 

Opakowanie:

Krem BB Garniera jest zapakowany w bardzo ładnym etui kartoniku,powiem jak dla mnie bardzo elegancko,co przyciąga wzrok.Sam krem znajduje się w plastikowej tubce ,o pojemności 50 ml.Zamkniecie typu klik.Na pudełku znajdują się wszystkie informację co do kosmetyku.Data ważności jest 12m od używania.Ja go z używam w 1 m,lub 1,5.





Konsystecja/Zapach/Kolor

Krem ma lekką konsystecję,przyjemny zapach,jak dla mnie to zapach kwiatów na lące.Kolor jest może troszkę za śniady jak dla mnie,ale po rozprowadzeniu kremu na twarzy nie jest tak tragicznie.







Czy upiększający krem BB 5w1 do skóry normalnej jest stworzony dla mnie?

Tak,jeśli szukasz produktu,który w sposób natychmiastowy i skuteczny spełnia wszystkie wymagania Twojej skóry:nawilża 24 h,zapełnia uczucie komfortu,ukrywa niedoskonałośći,zmniejsza oznaki zmęczenia,ziemistość skóry,stanowi ochronę UV.

Czym się wyróżnia?

Upiększający Krem BB to pielęgnacja nowej generacji.Krem ten wykorzystuje technologię 5w1,łącząc kilka etapów codziennej pielęgnacji skóry w zaledwie jednym ruchu.Dba o skórę i jednocześnie tworzy delikatny efekt makijażu,aby zapewnić natychmiastowy efekt pięknej skóry.Oszczędzaj czas-jednym gestem nawilżaj,ujednolicaj i rozświetlaj swoją skórę.

Jak działa?

Zaawansowaną pielęgnację skóry "wszystko w jednym" zapewnia formuła nawilżająca przez 24 h.Formuła kremu z witaminą C, znaną z właściwości  antyoksydacyjnych,uwydatnia blask i promienność skóry.Wzbogacony w pigmenty mineralne Upiększający Krem BB błyskawicznie wyrównuje koloryt cery.Pigmenty rozprowadzane są szybko i równomiernie,by zapewnić efekt nieskazitelnej cery.Lekka i komfortowa konsystencja produktu idealnie wtapia się w skórę i pozwala jej oddychać.Filtr SPF 15 pomaga chronić ją przed działaniem promieni UV.

Jak stosować:

Upiększający Krem BB rozprowadż na oczyszczonej skórze tak jak zwykły krem nawilżający.Aby uzyskać mocniejsze pokrycie,można nałożyć więcej niż jedną warstwę.

Składniki:





Moja opinia:

Powiem Wam odrazu,że nie jest to mój ulubiony krem,bo wole tak naprawdę podkłady delikatne i lekkie.Używam takich kremów na wiosna lato,idealnie się u mnie sprawdzają.Są lekkie i komfortowe.Idealnie się rozprowadza na twarzy i efekt się utrzymuje dość długo,czyli cały dzień.Krem jest przeznaczony do skóry normalnej,ja mam mieszaną,ale nic mi w tym nie przeszkadza.Krem BB jest do cery śniadej,po zimie jestem dość blada,ale gdy go rozprowadzam, nawet dobrze wyrównowuje koloryt i nie pozostawiam efektu maski,czego nienawidzę.Producent piszę ,że by uzyskać mocniejszy efekt nałorzyć drugą warstwę,ja mówię NIE,bo będziemy wyglądać jak małpy,dwie warstwy jak dla mnie za dużo,brzydko się prezentuje twarz,i gdy raz tak zrobiłam,miałam ochotę zmyć wszystko.Raz wystarczy.Nawilża bardzo ładnie,skóra nie jest spięta ani przesuszona.Dobrze sobie z tym radzi.Jest bardzo wydajny.Nakładam go gąbka,ale każdy ma swoje sposoby.
Wszystko fajnie fajnie,a teraz będzie nie fajnie:)
Krem BB nie ukrywa niedoskonałośći,wszystkie blizny,zaczerwienienia,moje pigmenty słoneczne wszystko pozostawia na widoku,jest to duży minus dla tego kremu.Ale ja mu to wybaczam,bo go lubię.Ale dla tych którzy mają na niego chęć i mu tego nie wybaczą,lepiej po niego nie sięgać.Taka moja mała rada.

Dostępność:

Rossmann,Kaufland i wiele innych drogerii.

Cena:

Około 20 zł

Mieliście go?Jesteście zadowolone?
Jestem ciekawa Waszej opinii :)
Pozdrawiam
Mariana :)

13 komentarzy:

  1. bardzo lubie bb cremy ,mialam ten garnierowski ,spoko produkt :9
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam okazje go mieć i u mnie spisał się na 5+

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio bardzo polubiłam kremy BB, tego nie znam ,lecz myślę, że na lato byłby dobry ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. łeee co to za BB skoro nie zakrywa niedoskonałości.... ;/
    no i za ciemny wygląda jak dla mnie ...
    www.swiat-recenzji.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie,to jest duży minus tego kremu :)
      jest jeszcze jaśniejszy odcień,ale jak dla mnie był za jasny,za blady
      dziękuję za odwiedziny

      Usuń
  5. Miałam go i byłam zadowolona:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. mam najjaśniejszy odcień a i tak jest dla mnie za ciemny. trochę niewypał.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie również gotowa już recenzja czeka :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje ze tu jesteś
Miło mi ,ze zaglądasz do mnie,i zostawisz po sobie mały komentarz