Mam na imie Mariana.Mam 28 lat.Pochodzę z Ukrainy.Wychowuje córeczkę.Aktualnie szukam pracy.

Powered By Blogger

18 marca 2014

Sylveco lekki krem brzozowy

Kolejnym moim ulubieńcem jest lekki krem brzozowy marki Sylveco.
Otrzymałam go na Fan Pagu https://www.facebook.com/Sylvecopl?fref=ts do prze testowania.
Używam już go ponad miesiąc,wiec przyszłą pora by napisać co o nim myśle.

No wiec:

Lekki krem brzozowy

Opakowanie:
Bardzo ładnie zapakowany kremik w papierowym pudełeczku,gdzie nic mu się nie mogło stać.Samo opakowanie kremu Sylveco to plastikowa buteleczka z  dozownikiem,bardzo wygodna aplikacja.O pojemności 50 ml.





Co obiecuje producent:

Hipoalergiczny lekki krem brzozowy jest przeznaczony do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju cery wymagającej regeneracji.Zawiera ekstrakt z kory brzozy,który dzięki właściwości pobudzania syntezy kolagenu i elastyny,zwiększa sprężystość skóry i skutecznie opóźnia procesy starzenia.W kremie zastosowano połączenie ekstraktu z aloesu oraz ksylitol o działaniu wybitnie nawilżającym i zmiękczającym.Naturalne oleje roślinne i masło karite odbudowują warstwę wodno lipidową i w połączeniu z alantoiną zapełniają skórze szybkie ukojenie.Dodatek witaminy E zabezpiecza ją przed negatywnym wpływem środowiska.Ekstrakt z mydlnicy lekarskiej,zawierający saponiny,ułatwia wnikanie składników głębiej do skóry.
Krem może być stosowany pod makijaż oraz na okolice przemęczonych oczu.

Wskazania:
do pielęgnacji skóry odwodnionej,przesuszonej,zmęczonej,narażonej na działanie czynników szkodliwych(słońce,dym tytoniowy)



Sposób użycia:
codziennie rano nakładać na oczyszczoną skórę twarzy i szyi.Wieczorem zaleca się uzupełniające stosowanie kremu brzozowego z betuliną.

Składniki:
woda,olej z pestek winogron,olej sojowy,ksylitol,naturalny emulgator z oleju kokosowego,masło karite,stearynian glicerolu,olej arganowy,olej jojoba,kwas stearynowy,alkohol cetylostearylowy,alkohol benzylowy,betulina,octan tokoferolu,ekstrakt z aloesu,alantoina,guma ksantanowa,kwas dehydrooctowy,ekstrakt z mydlnicy lekarskiej,lupeol,kwas oleanolowy,kwas betulinowy.

Moja opinia:

Krem ma bardzo lekką i bardzo fajną konsystencję.Nie zawiera żadnych dodatków zapachowych,posiada zapach właściwy dla zastosowanych składników.Bardzo ładnie i szybko się wchłania.Dla tego jest idealnym kremem pod makijaż.Po użyciu kremu moja buzia jest bardzo miła i przyjemna w dotyku .Lekki krem brzozowy nie podrażnia,hamuje reakcje zapalne.Chroni naskórek przed wysychaniem.A to bardzo ważne dla mnie,bo ciągle zmagam się z wypryskami,które długo się goją.Ale jestem bardzo zadowolona z tego kremu,co raz mniej wyprysków,co raz mniej narzekań z mojej strony.Wiec polecam

Lekki  krem brzozowy można zakupić na stronie internetowej tutaj lub odrazu tutaj.
Mają naprawdę bardzo duży wybór,każdy znajdzie coś dla siebie :)

Mieliście już jakieś kosmetyki od Sylveco?
Co o nich myślicie?
Ja jestem zadowolona :)

Cena:
27,91 zł


21 komentarzy:

  1. lubię markę sylveco ale nie miałam jeszcze ich produktów do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię markę i ten produkt. Stosuję go już od jakiegoś czasu.
    Masz bardzo ciekawe posty i lekko piszesz.

    Obserwuję i zostaję na dłużej.
    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:)oczywiśćie lecę do Ciebie:)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Fajnie, że współpracuje z makijażem skoro można go zaaplikować i nie dzieją się dziwne rzeczy na twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. współpracuje idealnie :)
      dziękuję za odwiedziny,miło mi bardzo :)

      Usuń
  4. Bardzo ciekawie to opisałaś nie miałam nigdy styczności z tym produktem ale widzę że warto go mieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko napewno warto wypróbować,być możę się z nim zaprzyjażnisz:)

      Usuń
  5. Widać że dużo pracy wkładasz w pisanie :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. też miałam na niego chrapkę, ale się nie udało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze się uda,Już w następnym tygodniu będzie nowa akcja testowania,wiec możę tym razem :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  7. u mnie czeka w poczekalni na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to fajnie:)napewno będziesz zadowolona:)
      dziękuję za odwiedziny :)

      Usuń
    2. haha :)tak Cię zacheciłam?
      pozdrawiam

      Usuń
  8. nie stosowałam, ale recenzja zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Firma coraz bardziej znana :) Kosmetyki zaczynają mnie bardziej interesować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,bardzo znana:)i ma świetne kosmetyki:)
      Polecam

      Usuń
  10. Nie znam tego kremu,ale kusi kusi mnie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)Jest dobry,zobaczysz jak już się skusisz:)

      Usuń

Dziekuje ze tu jesteś
Miło mi ,ze zaglądasz do mnie,i zostawisz po sobie mały komentarz