Mam na imie Mariana.Mam 28 lat.Pochodzę z Ukrainy.Wychowuje córeczkę.Aktualnie szukam pracy.

Powered By Blogger

5 marca 2014

Peeling morelowy Ultra-Oczyszczający Soraya

Witajcie kochani:)
U mnie ostatnio peelingowo,ale że uwielbiam peelingi,muszę napisać o nim moje zdanie.
Mała uwaga,mamy dziś 5 marca,a u mnie pada śnieg,tak gęsty i gruby że nic świata nie widać.Dacie wiarę??
Otrzymałam go jako nagrodę na Fan Pagu tutaj ,była to nagroda za wyróżnienie.Przy okazji bardzo dziękuje za wspaniałą nagrodę http://www.serwisuroda.pl/index.php
Bardzo się z tego cieszę,że mogłam go przetestować,i że w ogóle się o nim dowiedziałam.Bo tak naprawdę sięgam po peelingi jakie mi odpowiadają ,ale czasami może się nam tylko  wydawać,że on jest dla nas,ale że by tak powiedzieć trzeba wypróbować kilka.Peeling morelowy od Soraya jest naprawdę dobry.Jest on do twarzy szyi i dekoltu.
Świat Natura-to linia kosmetyków oparta na najcenniejszych roślinnych esencjach z różnych stron świata.

Opakowanie:

Plastikowa tuba,zamknięcie typu klik.Bardzo zachęcający druk z przodu opakowania.Do każdego rodzaju skóry.O pojemności 150 ml 


Dla zachęty od producenta:

Regularne złuszczanie naskórka pobudza odnowę komórkową,odświeżą cerę i odmładza jej wygląd.Peeling doskonale przygotowuje skórę na przyjęcie składników aktywnych w dalszych etapach pielęgnacji.


Co obiecuje producent:

Wyjątkowa formuła  peelingu jest bogata w ekstrakt z owoców moreli o działaniu nawilżającym i oczyszczającym oraz rozdrobione łupinki orzecha królewskiego,które odpowiadają za doskonałe własności ścierające i usuwają martwy naskórek.




Rezultat:

  • Idealnie gładka skóra
  • Czysta i promienna cera
  • Mniej widoczne pory
  • Mniej zaskórników
Sposób użycia:

Rozprowadż peeling na wilgotnej skórze twarzy ,szyi i dekoltu.Masuj okrężnymi ruchami przez około 3 minuty.Następnie dokładnie spłucz wodą i osusz ręcznikiem.Unikaj kontaktu z oczami.Stosuj 1-2 razy w tygodniu.


Nie miałam do dekoracji morelki,ale za to truskawki chętnie pozowały :)


Składniki:

Aqua,Juglans Regia Shell Powder,Gliceryl Atearate Se,Glyceryn,Sodium Laureth Sulfate,Polyethylene,Cetearyl Alcohol,Cocamidopropyl Betaine,Cetyl Alcohol,Glyceryl Stearate,Prunus Armeniaca Fruit Exstract,Polysorbate 60,Cetyl Acetate,Acetylated Lanolin Alcohol,PEG-100 Stearate,Ceteareth-20,Titanium Dioxide,Carbomer,Triethanoloamine,DMDM Hydantion,Methylparaben,Propylparaben,Parfum,Benzyl Alcohol,Benzyl Benzoate,Benzyl Salicylate,Hexyl Cinnamal,Limonene.

Moja opinia:

Jeden z najlepszych peelingów który do tych czas używałam.Raz w tygodniu jest to już u mnie rytuał,bez którego nie może się obejść mój  domowy wieczór Spa.Peeling Morelowy ma gęstą konsystencję,koloru kawy z mlekiem z drobinkami orzecha królewskiego.Jest bardzo wydajny.Idealnie ściera martwy naskórek,pozostawia skórę gładką i bardzo miłą w dotyku.To,że ma małe drobinki nie znaczy że jest od delikatny,może i jest,ale nie przyciskać za mocno,bo może za czerwienić skórę.Nie miałam żadnych podrażnień po nim.Delikatnie masuję skórę twarzy szyi i dekoltu,uczucie jest bardzo fajne i przyjemne.Zapach moreli i łupinki orzecha królewskiego dostarczają nam mnóstwo przyjemności i relaksu.Po spłukaniu ciepłą wodą,uwielbiam się głaskać po twarzy,jest taka mięciutka,nawilżona i gotowa do dalszych zabiegów,np.maseczka.Naprawdę polecam ,jest rewelacyjny.

Cena:
Około 12 zł

Dostępność:
Rossmann

Mieliście go?Jakie są wasze opinię na temat Tego peelingi?
Jestem bardzo ciekawa:)

Pozdrawiam wszystkich :)


29 komentarzy:

  1. super dawno mam ochotę na ten peeling :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja go do tej pory nie miałam, ale narobiłaś mi kochana na niego ochotę:) Ja również kocham peelingi:)

    Ps poważnie pada teraz u Ciebie śnieg?? - SZOK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpróbuje go,jest rewelacyjny,mam nadzieje,żę Tobie się on spodoba:)
      A śnieg padał wczoraj rano,ale już niema :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Nie miałam, ale chyba się skuszę :) Tym bardziej że lubię zapach moreli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubie blogi kosmetyczne z recenzjami ,zawsze mozna jakis produkt new odkryc :)
    jesli masz ochote na wspolna obserwacje daj znac :*

    http://zielonoma.blogspot.it/2014/03/oferta-wspolpracy-z-dressale-dla-moich.html

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje za kliki rowniez obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  6. odwiedzam odwiedzam :*

    http://zielonoma.blogspot.it/2014/03/oferta-wspolpracy-z-dressale-dla-moich.html

    OdpowiedzUsuń
  7. wylądował już w moim denku, bardzo przyjemny

    OdpowiedzUsuń
  8. Narobiłaś mi ochoty na niego ;) uwielbiam peelingi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. daj znać jak będziesz miała jakieś fajne konkursy na oku :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba go wypróbuję;) pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy go nie używałam,ale się nad nim zastanawiałam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Peelingi uwielbiam ! morelowe tym bardziej ! <3 .. :) Obserwuję i zapraszam do siebie buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za odwiedziny :)
      już biegnę do Ciebie :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  13. kuszący ten peeling :) pozdrawiam

    co powiesz na wspólną obserwację ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo kuszący,polecam:)
      wspólna obserwacją?pewnie:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  14. Świetny blog!:*
    Zapraszam do siebie!
    Obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      Obserwujemy,jasne :)
      zapraszam :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  15. Dziękuję:* również obserwuję<3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam z firmy soraya peeling morelowo orzechowy z serii so pretty! Wspaniały! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kiedyś chciałam go wypróbować, ale zawsze do rąk wpadało mi co innego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam,może kiedyś się skuśisz :)napewno warto :)

      Usuń
  18. mam na niego ogromną chęć :p

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje ze tu jesteś
Miło mi ,ze zaglądasz do mnie,i zostawisz po sobie mały komentarz